16.7.14

HAIR CARE

O pielęgnacji włosów można by dużo mówić. Każda z nas dba o nie na swój własny sposób. Jednym wystarczy jedynie szampon i odżywka, a inni potrzebują wiele preparatów. Dla mnie pielęgnacja włosów jest bardzo ważna, zwłaszcza teraz, gdy nasiliło się ich wypadanie. Jednak nie używam zbyt wielu produktów. Wystarcza mi szampon, odżywka i spray wzmacniający. Do tego rozpoczęłam brać witaminę B, która świetnie działa na włosy, skórę, paznokcie. Jak na razie moja kuracja trwa 10 dni. Efektów jeszcze nie widzę, ale myślę, że choć trochę pomoże. Dodatkowo wybrałam się do fryzjera na podcięcie włosów metodą gorących nożyczek. Dzięki temu zabiegowi moje włosy delikatnie się zagęściły i stały bardziej miękkie. Ostatnim przedmiotem wspomagający moją pielęgnację jest słynny Tangle Teezer. Dzięki tej szczotce zdecydowanie łatwiej rozczesuję moje włosy.



1 komentarz:

  1. Ja zaczęłam ostatnio bardziej dbać o moje włosy, niestety ostatnio też mi wypadają..
    http://beyoursele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń