12.7.14

HELLO

Cześć Wszystkim!

Oto powstał kolejny, niczym niewyróżniający się blog o tematyce lifestylowej. Pewnie sobie myślicie, po co skoro w internecie jest ich mnóstwo. Otóż pisanie sprawia mi ogromną przyjemność, dlatego powstała myśl założenia bloga. Nad tytułem nie myślałam długo, dlatego stwierdziłam, że nie ma na co czekać i zakładam.  Zdaję sobie sprawę z tego, że w internecie trudno jest zaistnieć, więc będę się cieszyć z każdego czytelnika, który wejdzie chociaż raz. Mam nadzieję, że z biegiem czasu uzyskam chociaż małe, a zarazem oddane grono czytelników. 
Co do mojej osoby, to jakoś specjalnie się nie wyróżniam, ale zawsze warto próbować swoich sił. Jestem dość niewysoką brunetką. Gadatliwa i roześmiana, ale umiem także postawić na swoim. Mieszkam sobie w małym mieście niedaleko Poznania, mam wspaniałych przyjaciół i od września będę uczennicą technikum ekonomicznego. Interesuję się fotografią, modą i podróżowaniem. Uwielbiam czytać książki i jeździć na przejażdżki rowerowe.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz