24.7.14

WAKACJE W ZAKOPANEM

Moje tegoroczne wakacje są dość nietypowe, ponieważ zamiast pojechać jak co roku nad morze, wybrałam się w góry. Taka odskocznia od reguły. Co prawda byłam dość sceptycznie nastawiona na takie spędzanie wakacji, ale jednak się przekonałam i Zakopane spodobało mi się, a zwłaszcza Krupówki. W góry raczej nie pójdę, ale za to chętnie zwiedzę miasto jeżdżąc bryczką. Pogoda sprzyja jedynie siedzeniu w cieniu popijając chłodny napój, ponieważ termometr od samego rana pokazuje 33 stopnie. Żeby nie być zbyt leniwa, na jutro zaplanowałam spływ Dunajcem, zwiedzenie kościółka w Dębnie oraz zamek Czorsztyn. Zobaczymy jakie będą wrażenia. A dzisiaj postanowiłam wjechać kolejką na Gubałówkę i muszę przyznać, że widoki były naprawdę piękne.





1 komentarz:

  1. góry też potrafią być bardzo sympatyczne :)
    pozdrawiam serdecznie;)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń