3.8.14

DOMOWE FRAPPE

W upalnie dni przyjemnie jest orzeźwić się schłodzonym napojem. Osobiście w takie dni uwielbiam pić wodę z miętą i cytryną, ale niekiedy mam ochotę na kawę mrożoną. I właśnie dziś, w leniwe, niedzielne popołudnie naszła mnie ochota na ice coffee. Moja ulubiona to karmelowa z McDonald, ale jeśli nie ma go w pobliżu to mam szybki, domowy zamiennik. Sposób przygotowania jest bardzo prosty, otóż: 
Do blendera wrzucamy trzy kostki lodu, dodajemy szklankę zimnego mleka, dwie łyżeczki kawy rozpuszczalnej i dwie łyżeczki cukru. Składniki miksujemy. Przelewamy do wysokiej szklanki i wrzucamy gałkę lodów waniliowych. Na koniec dodajemy spienione mleko i posypujemy kakaem . Gotowe!

2 komentarze:

  1. muszę wypróbować wygląda smakowicie:) ps. zapraszam do mnie na konkurs!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wypiłabym chętnie takie ;))
    pozdrawiam cieplutko;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń