21.8.14

NEW IN - SALE

W ciągu ostatniego czasu moja szafa powiększyła się o kilka zdobyczy. Obiecałam sobie, że na razie nic nie będę kupować, jednak wyprzedaże zawsze kuszą. Zerknęłam także na nowe kolekcje i skusiłam się na dwa sweterki i torebkę. Zaopatrzyłam się w bluzę na jesień, bo szczerze mówiąc nie posiadam żadnych w szafie. Nie mogło zabraknąć sukienek i spódniczek, które po prostu uwielbiam. W moje ręce wpadły także czarne, skórzane baleriny. Z zakupów jestem bardzo zadowolona. Jak widać są to rzeczy klasyczne, które będę mogła wykorzystać zarówno do szkoły, jaki i na wyjście. Miłego oglądania.

mohito
reserved
top secret
tally weijl
priv
mohito
cropp
sinsay
priv
h&m
maciejka
cropp



8 komentarzy:

  1. Wyprzedaże baaardzo kuszą, w ich czasie lepiej nie postanawiać nic nie kupować :)
    Najbardziej podoba mi się sweter z koronką z Top Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne sweterkii i ta torebka :))
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna szara sukienka! :*)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy! :) Bluzeczka w paski mnie zauroczyła ♥

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza z wstawką koronkową oraz sukieneczka najbardziej przypadły mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny haul :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely white blouse and cute blue dress :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń