30.8.14

LIMONKA W KROPKI

Cześć Wam! Jak wam mija weekend i zarazem ostatnie dwa dni wakacji ? Ja sobie leniuchuję, ale wieczorem wychodzę ze znajomymi. Do poniedziałku mamy jeszcze trochę czasu, a ja już się stresuję. W końcu nowa szkoła, nowe środowisko , nowi nauczyciele. Na początku pewnie będzie ciężko, ale z czasem pewnie się przyzwyczaję. Technikum to jednak nie jest łatwa szkoła, ale jak się czegoś chce to zawsze da się radę. Wracając do tematu posta, postanowiłam się pochwalić moją małą nowością, którą jest limonkowa kosmetyczka w groszki. Zamówiłam ją dosłownie kilka dni temu w sklepie internetowym sinsay. Pierwsze co mnie w niej urzekło to kolor, który w rzeczywistości okazał się bardziej neonowy niż na zdjęciu. A kolejna to groszki, których jestem miłośniczką ;) Co do rozmiaru to nie jest zbyt duża,ale jak dla mnie akurat, bo będę ją nosić do szkoły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz