7.10.14

MOMENT OF REFLECTION

Hei hei ! Od jakiegoś tygodnia zauważyłam, że coraz bardziej dopada mnie szkolno-jesienna monotonia. Mój dzień wygląda tak: szkoła - jedzenie - lekcje - spanie i tak w kółko. Brakuje czasu na chociaż najdrobniejsze przyjemności, takie jak słuchanie muzyki czy poczytanie książki, a o blogu nie wspominając, więc wybaczcie mi. Niestety przy czterech sprawdzianach tygodniowo, masy kartkówek i ciągłego pytania nie nadążam, a jeszcze samorząd. Pewnie sobie teraz pomyślicie, że pojawiłam się tutaj, aby trochę ponażekać. W pewnym sensie tak, a z drugiej strony to weekend znalazłam świetną piosenkę, którą non stop słuchałam i być może Wam również się spodoba. Jeszce jedna także o miłość, ale warta posłuchania :)

4 komentarze:

  1. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/10/autumn.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w link do kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też dopadła jesienna monotonia ;p

    obs/obs?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienna monotonia chyba już u każdego zawitała.

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No to mam nadzieję, że uda Ci się znaleźć jednak trochę czasu dla siebie. Śliczny wygląd bloga. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń