16.10.14

MAGIA JESIENI

Dzisiaj znienacka i tylko na chwilkę. Czy was również oczarowała Polska złota jesień? Bo ja jestem zauroczona tymi kolorami, aurą i widokami. Jesień jest cudowna, w tym roku bardzo słoneczna i ciepła. Muszę przyznać szczerze, że jakoś nigdy specjalnie nie zwracałam uwagi jak zmieniają się pory roku i jak potrafią być piękne. Nawet delikatny deszczyk jest świetnym akcentem do tego klimatu. Korzystając z tak pięknej pogody, bo nie wiadomo jak długo się utrzyma, planuję wybrać się na spacer do parku któregoś dnia. Możliwe, że pojawi się także mała sesja w jesiennym klimacie. Muszę się po prostu zatrzymać, chwilę pomyśleć, spojrzeć w głąb siebie i odpocząć od ciągłego biegu. Czasami tak niewiele potrzeba, aby rzucić wszystko i uciec choćby na chwilę. Uwolnić marzenia siedzące w naszej głowie i ponieść się wodzą fantazji, niczym u małego i roześmianego dziecka. Musiałam to z siebie uwolnić, bo siedziało już tam w środku dłuższy czas. Ale zastanawia mnie jedno, czy potrafimy się jeszcze uśmiechnąć do przechodniów na ulicy albo normalnie porozmawiać z rodziną, wyłączyć facebook'a, telefon i telewizor ? W dzisiejszych czasach już chyba nie, ale warto się nad tym zastanowić :)



2 komentarze:

  1. świetne zdjęcia;)
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń