26.11.14

IT'S TIME TO BE HAPPY

Doznałam cudownego ozdrowienia. Wracam z czystym sumieniem, że nie będę Wam marudzić, tylko powieje trochę dobrym humorem. Skończyło się leżenie w łóżku i chodzę z powrotem do szkoły. Skończyłam czytać "Gwiazd naszych wina". Genialna jest ta książka, koniecznie musicie ją przeczytać, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście. Zabrałam się za kolejną pozycję i tym razem jest to Nicholas Sparks "Na ratunek". Zapowiada się ciekawie, ale zobaczymy jak się zakończy. Oczywiście mam jeszcze książki w zapasie więc myślę, że do świąt mi starczy ;) Planuję się także wybrać do kina na ekranizacje "Dla ciebie wszystko" i mam ogromną nadzieje, że zdążę. Chyba odrobina przyjemność mi nie zaszkodzi, w końcu nie samą nauką się żyje. Dzisiaj, zapisałam się też na wolontariat i w piątek idę na świąteczną zbiórkę żywności. No, a w przyszłym tygodniu już mamy grudzień, coraz bliżej święta ♥ + szybkie fotko w krótszych włoskach.


7 komentarzy:

  1. świetny blog ♥
    jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy ale na pewno nie ostatni ! :*
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. krótkie włosy?! one są super długie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak krótkie, bo były prawie do pasa :)

      Usuń
  3. jak Ty masz krótkie, to ja jestem łysa hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie są aż takie krótkie, ale na pewno krótsze niż miałam :D

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcie, mogę wiedzieć skąd biurko z tła? :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, biurko pochodzi z Ikea i nosi nazwę Hemnes :)

      Usuń