13.11.14

SOMETHING NEW

Witajcie! Dzisiaj troszkę zakupowo, ponieważ wczoraj odwiedził mnie kurier, aż z dwoma paczkami. W pierwszej z nich znajdowały się... No właśnie co? Otóż stare adidasy już swoje przeszły i wymagały wymiany. Toteż zamówiłam sobie New Balance. Tak, mnie również dopadła miłość do tych butów. Z początku byłam do nich sceptycznie nastawiona, jednak jak się przekonałam jakie są wygodne to stwierdziłam, że muszę posiadać własne. Niby planowałam trochę zaszaleć z kolorami, jednak rozsądek wziął górę i przystałam na odcieniach szarość z odrobiną turkusu. Prezentują się bardzo ładnie i czuję, że się z nimi nie rozstanę, przynajmniej do czasu, aż się nie zrobi zimno ;) W drugiej paczuszce natomiast znajdowała się książka, wszystkim bardzo dobrze znana. "Gwiazd Naszych Wina" taki nosi tytuł i pomimo dużej ilość nauki, nie mogłam się powstrzymać, aby nie przeczytać chociaż jednego rozdziału. Takim oto sposobem dojechałam do siedemdziesiątej strony. Jest naprawdę super i cieszę się bardzo, że w końcu stałam się jej posiadaczką.

8 komentarzy:

  1. świetny blog ! ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :)
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest super.
    Moja koleżanka ma New Balance i podobno wygodne jak nie wiem co a do tego miętowe są prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, buty są bardzo wygodne :)

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o kolory butów, to jak najbardziej jestem na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne NB, takie delikatne. też się nad nimi długo zastanawiałam ale w ostateczności wybrałam inne :) a co do książki Gnw też mam ją w swojej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne NB <3 a książka i film cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. książka naprawdę cudowna i wzruszająca :)

    OdpowiedzUsuń