2.11.14

SWEATER WEATHER

Za oknem już od dłuższego czasu gość jesień. Można to zauważyć chociażby po spadających liściach z drzew, tworzących kolorowe dywany na ziemi. Termometr pokazuje coraz to niższe temperatury i szybko robi się ciemno za oknem. Korzystając z tych kilku godzin pięknej niedzieli, postanowiłam, że dziś opublikuję sweater weather tag. Taki mały odstępek od zwykłych postów. Miłego czytania!

  

1) Ulubiona świeczka
Zdecydowanie jest to ta o zapachu cynamonu. Jednak też bardzo lubię te o zapachu czekolady, wanilii i żurawiny.

2) Kawa, herbata czy czekolada?
Jestem miłośniczką herbaty, także odpowiedź jest bardzo prosta herbata. Gdy nadchodzi jesień to pochłaniam ją dosłownie w hektolitrach.


3) Ulubiony sweter
Ogromny szary kardigan z zeszłorocznej kolekcji Mosquito.

4) Książka na jesienne wieczory
W swojej biblioteczce posiadam dość sporo pozycji książkowych, także ciężko stwierdzić, która jest najlepsza. Chociaż jesienną porą świetnie się czyta kryminały Agathy Christie.


5) Serial na jesienne wieczory
Ostatnio popadłam w manię oglądania "Pretty Little Liars", książki tak mnie wciągnęły, że zaczęłam oglądać serial i jest równie świetny.

6) Nastrojowa piosenka
I tutaj również wybór jest ciężki, bo na mojej playliście są raczej piosenki nostalgiczne i skłaniające do refleksji, ale myślę, ze dobrym wyborem będzie Shane Wirkes "house practice"


7) Ulubiony lakier do paznokci
Jesienią zdecydowanie stawiam na nudziaki, względnie brązy i śliwki. Pięknie prezentują się na paznokciach o średniej długości, wyglądaj bardzo elegancko.


2 komentarze: