19.11.14

TAKA SYTUACJA

Witam! Jestem totalnie zmęczona, rozdrażniona i niewyspana. Powodem mojego złego samopoczucia jest choróbsko, które się do mnie przyplątało i trzyma już trzeci dzień. Próbowałam się chociaż na chwilę zdrzemnąć, ale jakoś kiepsko mi to idzie. Starałam się pouczyć czegokolwiek do szkoły, niestety moja głowa odmówiła posłuszeństwa, a zaległości się zbierają. Więc może chociaż post na blogu będzie jakiś składny. Ogólnie to nie mam na nic ochoty i tylko piję herbatę. Myślę, że pomimo mojego samopoczucia to jutro pójdę do szkoły bo w domu dłużej nie wytrzymam. W sobotę wybrałam się do fryzjera i wreszcie doprowadziłam końcówki do normalnego stanu. Pozbyłam się około 10 cm włosów. I muszę przyznać, że nawet lepiej się czuje w tej nowej fryzurce.


2 komentarze:

  1. Kochana w takim razie życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowiej:)

    + obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń