10.12.14

CHRISTMAS WISHLIST

Święta już coraz bliżej nas. Dokładnie zostało nam czternaście dni. Ja już czuję tą magiczną atmosferę, a na poprawę każdego zimnego wieczoru słucham świątecznych piosenek. Cały ten nastrój dopełnił pierwszy śnieg, jaki spadł dzisiaj w mojej miejscowości. Nie było go jakoś specjalnie dużo, ale to zawsze coś i chociaż przez chwilę można było poczuć prawdziwą zimę. Wracając do tematu posta, to myślę, że każdy ma już przygotowaną swoją świąteczną wishlistę. A jeśli nie to przedstawię wam kilka propozycji prezentów, z których dziewczyny będą na pewno bardzo zadowolone.


1/ świeczki (dość nietypowy prezent) 2/ tangle teezer (najlepsza szczotka) 3/ zestaw pędzli do makijażu
 4/ elegancki zegarek 5/ portfel 6/ słuchawki 7/ biżuteria  8/ paleta cieni  
9/ cieplutkie kapcie (z zabawnym motywem) 10/ książka (ciekawa pozycja to strzał w dziesiątkę)

5 komentarzy:

  1. Wszystko tak ślicznie wygląda <3 Moja lista wyglądałaby bardzo podobnie do tej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w tym roku dostanę zestaw pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wpisują się w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jedną rzecz na mojej liście :)
    Obiektyw do aparatu♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja wishlista wygląda bardzo podobnie! Jakiś oldschoolowy zegarek, urocze papucie, cienie do oczu... ;)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń