1.12.14

HELLO DECEMBER

Dzisiaj oficjalnie zawitał do nas grudzień! Powoli rozpoczyna się świąteczny szał zakupowy, ozdabianie domu i skraca się dzień. Jej, oczekujemy tylko na pierwszy śnieg, a temperatura temu sprzyja. U mnie termometr pokazuje -4 stopnie. W sklepach pokazały się pierwsze mandarynki, więc można się nimi zajadać. Herbatka i syrop imbirowy czekali specjalnie na rozpoczęcie grudnia. Po prostu zaczął się ten najbardziej wyczekiwany przeze mnie magiczny okres. Jeszcze czekam tylko do 6 grudnia i zawieszam lampki w pokoju, bo zimowe poduszki i kocyk już mam :) A wy już przyozdobiliście pokój świątecznymi dekoracjami ?


5 komentarzy:

  1. Ja również na dniach będę ozdabiać mój pokój :) U mnie dziś był krótko trwały ale pierwszy śnieg :) Buziaki i zapraszam do mnie na nowy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również już czuję magiczny okres - uwielbiam, a mandarynki kojarzą mi się typowo ze świętami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grudzień to nasz ulubiony miesiąc :) Powoli kompletujemy ozdoby świąteczne i szukamy prezentów dla bliskich :) szkoda tylko, że święta trwają tak krótko :)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja już jestem po świątecznych zakupach !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń