26.12.14

NICE SURPRISE

Witajcie! Jak Wam mijają święta ? Moje są cudowne, spędzone w gronie najbliższej rodziny i pełne jedzenia. A dziś wstając rano doznałam miłego zaskoczenia, jakim był padający śnieg. Wszystko wyglądało tak magicznie i idealnie, jednak po kilku godzinach jakby czar prysł, bo puch zdążył stopnieć. I śladu już po nim nie było, dlatego nie mam żadnego zdjęcia. Jednak pomimo tego, dzień jest bardzo pozytywny, spędzony głównie na leniuchowaniu, oglądaniu telewizji i graniu w gry planszowe z bliskim. Oczywiście każdy z nas wie, że przy takim spędzaniu czasu jest mnóstwo śmiechu. Także życzę wam miłego piątku i lecę spędzać go dalej w przyjemnej atmosferze :)

weheartit.com

6 komentarzy:

  1. U mnie również spadł śnieg :) Pomimo mrozu na dworze, od razu robi się cieplej w serduszku, kiedy widzi się biały puch na zewnątrz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest odrobinka śniegu :) Ale za to jak cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, bo u mnie śniegu praktycznie brak :)
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. leniwedni sa najprzyjemniejsze:) xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie śniegu jak na lekarstwo, ale to zdecydowanie nic. :D

    gra-liter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gry planszowe są fajnym pomysłem na spędzanie czasu z najbliższymi ! :)

    OdpowiedzUsuń