31.12.14

NEW YEAR'S EVE

Za parę godzin z kieliszkiem szampana w ręce, pożegnamy ten obecny 2014 rok. Zakończymy pewnie rozdział w naszym życiu. Pozostawimy za sobą piękne chwile i momenty, które jednak będą trwały wiecznie w naszej głowie. Tak więc dzisiaj załatwiamy ostatnie sprawy, wprawiamy się w imprezowy nastrój i szykujemy kreacje. Każdy z nas lub pewnie znaczna większość znalazła już  nowe postanowienia noworoczne, które będziemy chcieli realizować jak najlepiej przez cały przyszły rok.

W blogowym świecie jestem dopiero od niedawna, bo półtora roku, ale zdążyłam już się tutaj troszeczkę "zadomowić". W tym czasie moje miejsce w sieci odwiedziło 1568 osób, pojawiło się 30 postów, a także otrzymałam 66 miłych komentarzy. Za wszystko bardzo dziękuje ♥ No i mam wielką nadzieję, że w przyszłym roku również będziecie miło odwiedzać mojego bloga.

Mam również postanowienia noworoczne związane z blogowaniem i tak się one prezentują:

1) Próbować i rozwijać się 
Na pewno nie zostanę na takim etapie na jakim obecnie się znajduje, tylko będę próbować nowych rzeczy, urozmaicać bloga i kształtować wygląd bloga.

2) Systematyczność
Jedna z bardzo ważnych cech blogera to systematyczność. Jeśli jednak jej brak, to niestety blog po pewnym czasie zanika. Wiem, że do tej pory ta cecha u mnie kulała, ale przysięgam, będę starała się, aby posty pojawiały się regularnie i były ciekawe.

3) Więcej zdjęć
To jest mój główny problem, bo aparat niby mam, tyle że popsuty i jakoś nie mam czasu zanieść go do naprawy. Zdjęcia robione telefonem na siłę mogłyby być, ale nie powalałyby jakością. Także z nadejściem nowego roku zmobilizuję się aby naprawić aparat :)


Czego mogłabym Wam życzyć na ten 2015 rok, to na pewno pomyślności, spełnienia marzeń i zrealizowania wszystkich postawionych sobie celów. Udanej zabawy sylwestrowej!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz