7.1.15

CLASSIC ALWAYS IN FASHION

Na samym początku chciałabym Was miło powitać w tym nowym roku! Myślę, że wszyscy powrócili do swoich obowiązków w dobrych humorach po imprezie sylwestrowej.
Śmiem twierdzić, że nie istnieje taka kobieta, która nie miałaby choć jednej pary szpilek w swojej szafie. Szpilki są wyrazem elegancji i dodatkowo pięknie wysmuklają nogi. Jednak niekiedy negatywnie wpływają na kondycję naszego kręgosłupa. Więc przy zakupie kolejnej pary czółenek powinnyśmy zwrócić uwagę na wysokość obcasa, czy posiadają platformę, a także czy są zapinane, np. wokół kostki. Do mojej skromnej kolekcji właśnie dołączyła trzecia para klasycznych czółenek. Tym razem postawiłam na zamsz, aby chociaż trochę różniły się od reszty. Posiadają lekko szpiczasty nosek i są zdecydowanie niższe od pozostałych, bo tylko 8,5 cm. Kolejny element to zapięcie wokół kostki, dzięki któremu stopa będzie lepiej przylegać do buta. Jestem z nich zadowolona, są wygodne i mam nadzieję, że długo mi posłużą. Moje cudeńka zamówiłam w sklepie internetowym zalando.pl, ale są marki New Look.




3 komentarze:

  1. ładne ;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog ;)! Na moim blogu modowym pojawił się nowy post: http://kingefashion.com/shirt-with-blow/
    Zapraszam serdecznie na bloga: do skomentowania moich stylizacji ;)! Dodaję do obserwowanych;)! Buziaki Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buciki! :) klasyczne są najładniejsze :)
    sama staram się wybierać te zapinane wokół kostki, bo w innych zwyczajnie czuję się nie stabilnie :)

    OdpowiedzUsuń