28.1.15

GREEN SMOTHIE

Od pewnego czasu staram się zmieniać swoje nawyki żywieniowe, zrezygnowałam ze śmieciowego jedzenia i słodyczy. Jem zdecydowanie więcej owoców i warzyw. Na śniadanie i kolację spożywam owsiankę lub zielony koktajl. Co prawda jesienią i zimą trochę ciężko przyrządzić taki koktajl z powodu barku świeżych owoców, ale śmiało możemy je zastąpić mrożonymi. I właśnie dzisiaj postanowiłam zdradzić Wam mój przepis na prosty i szybki green smothie.
Potrzebne nam są: banan, gruszka, mała kostka szpinaku mrożonego i pół szklanki mleka. Wrzucamy wszystko do blendera i miksujemy razem. Green smoothie gotowe!


2 komentarze:

  1. Nie jestem przekonana do smoothie ze szpinakiem, ale może kiedyś spróbuję, bo wszelkie smoothies są dużą bombą witaminową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie. Koniecznie muszę spróbować! Też chciałabym się zdrowo odżywiać, oby mi się udało:)
    Pozdrawiam - olainee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń