15.1.15

IF I STAY

Wracając trochę do grudnia, świąt i prezentów, chciałabym przedstawić wam pewną książkę. Na pierwszy rzut oka pomyślałam sobie, że to pewnie nic specjalnego, bo jest dosyć cienka, ale nic przeczytam, bo taka zachwalana jest. Jednak, myliłam się, bo od pierwszych stron książka tak mnie wciągnęła, że skończyłam ją czytać jeszcze w ten sam dzień. Książkę czyta się z zapartym tchem i trzyma w niepewności do samego końca. Oczywiście jest mowa o pozycji "Zostań, jeśli kochasz". Jest to historia siedemnastoletniej dziewczyny, która w wyniku wypadku samochodowego zapada w śpiączkę i traci mamę, tatę i młodszego brata. Rodzina, która jej pozostała, w głębi serca prosi aby nie umierała, by walczyła o życie, bo jest za młoda na śmierć. Podczas gdy Mia, bo tak na imię główna bohaterka, rozważa czy pozostać na ziemi czy odejść, narrator przytacza wiele pięknych wspomnień nastolatki. Jak się wszystko dalej potoczy, tego wam nie opowiem. Po prostu musicie tę książkę przeczytać. Moim zdaniem jest to książka obok której nie można przejść obojętnie.



4 komentarze:

  1. Chętnie sięgnę po książkę :)
    Film oglądałam i nawet mi się całkiem spodobał, jednak czegoś mi tam zabrakło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z checia przeczytam ta ksiazke. Uwielbiam takie kategorie ksiazek. Swietny post.

    Pozdrawiam


    trudnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogladalem film który nie podoba mi sie ale książki nie czytałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam tą książkę i jeszcze drugą część, ale jakoś nie mogę znaleźć czasu, żeby przeczytać :(

    OdpowiedzUsuń