31.1.15

NEW IN

Sobota, wczesne popołudnie to dobry czas, aby odpocząć. Ja najczęściej robię sobie wtedy krótką drzemkę, bądź czytam książkę, ale dzisiaj postanowiłam przygotować notkę.
W czwartek moja mama porwała mnie na małe zakupy, żebym trochę oderwała się od nauki. Bo prawda, nauki i obowiązków mam pełno i praktycznie nie wychodzę, ze swojego pokoju, chyba że skończy mi się herbata i muszę napełnić kubek :) Wracając do tematu, znalazłam kilka ciekawych rzeczy, są głównie w stylu casual, ale pojawiła się także elegancka sukienka i torebka. 

 no name
 stradivarius
 sinsay
 sinsay
 cropp
 cropp
mohito

3 komentarze:

  1. Wszystko mi się podoba! :) rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdobycze! :)
    Szczególnie podobają mi się pierwsze 4 rzeczy oraz torebka :))

    OdpowiedzUsuń