18.1.15

OUTFIT OF THE DAY

Zazwyczaj bywa tak, że szykujemy się godzinami do wieczornego wyjścia, a i tak mamy jeszcze problem, który zestaw wybrać. Dlatego dzisiaj postanowiłam pokazać Wam strój jaki wybrałam na niezobowiązujące i kameralne przyjęcie w restauracji. Wybrałam czarną klasyczną spódniczkę z falbanką i dodałam do tego wściekle różową bluzkę z dekoltem na plecach. Look dopełniłam czarnymi balerinami w szpic i bransoletkami ze sztucznych pereł. Całość wyszła elegancko, ale zarazem casualowo dzięki buto na płaskim obcasie.
Miłej niedzieli!



12 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie wyglądasz :)
    Podoba mi się twój blog! Będę zaglądała tu częściej :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódniczka, szkoda, że nie pokazałaś tyłu bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, masz racje, elegancja i casual w jednym, super!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz super! Uwielbiam takie spódniczki :)
    I mam słabość do takich białych mebli!

    Buziaki,
    Fiorka / www.TheFiorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny post! Pozdrawiam! :)

    Mój blog ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie, klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy26.1.15

    Ja nie założyłabym takiej spódniczki, ale tu pasuje!
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie :)
    Mogę prosić o poklikanie w baner z sheinside ?
    Będe wdzięczna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń