2.2.15

PHONE MOMENTS

Dzisiaj oficjalnie rozpoczął się luty, więc przyszła pora na podsumowanie zdjęć i wydarzeń minionego miesiąca. Muszę przyznać, że trochę zaniedbałam tą kategorię, ale postaram się to jak najszybciej naprawić. Za nami pierwszy miesiąc 2015 roku. Rozpoczęłam go miło, spokojnie i tak mi również upłynął. Zakończenie semestru dobrze wypadło, więc idziemy dalej. Uczestniczyłam w dwóch kameralnych imprezach i wysłuchałam jednego genialnego koncertu. Zostawiam Was ze zdjęciami :)





8 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia:) dobra jest ta książka W śnieżną noc?
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, książka jest naprawdę super :)

      Usuń
  2. Supernowe zdjecia, tez czytałam ta książkę, bardzo mi sie podobała

    zaraz-wracaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! :)
    zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. przez Ciebie mam ochotę pojeździć na łyżwach;))
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy mix zdjęciowy pozdrawiam ! Kornelka

    OdpowiedzUsuń