31.3.15

CAPRICIOUS WEATHER

Mój dzisiejszy humor jest równie kapryśny jak pogoda. Ledwo wyjdzie słońce to uśmiech mam wymalowany na twarzy i ciągle się śmieję, a gdy tylko za oknem widać deszcz, a nawet śnieg (!) od razu mój humor ulega zmianie. Od niedzielnej zmiany czasu nie mogę się wyspać, ciągle ziewam i chodzę po kolejny kubek kawy względnie herbaty. Robiąc sobie małą przerwę postanowiłam zajrzeć na bloga, uzupełnić kubek i przejrzeć ulubiony magazyn. Na szczęście jutro ostatni dzień w szkole, czwartek już jest wolny i będę mogła cieszyć się świąteczną atmosferą w kuchni.


8 komentarzy:

  1. Piękny blog!:)
    U mnie pogoda szalona,dziś nawet śnieg sypał:P

    OdpowiedzUsuń
  2. mój humor też często jest adekwatny do pogody za oknem :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. z tym śniegiem to przesada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie to samo, chcę już słońce!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lovely pic.
    stylish too ♥

    http://roomsofinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tak samo... Na szczęście pogoda się poprawiła, to i humor również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również czekam na wiosnę pełną parą!

    zapraszam do nas

    http://kalosze-w-kaczuszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń