3.3.15

SPRING INSPIRATIONS

Oficjalnie rozpoczęliśmy marzec, więc śmiało można powiedzieć, że zaraz wiosna. Pogoda już temu sprzyja, także pozostaje wyczekiwać nam 21 marca, czyli kalendarzowej wiosny. Porzucamy szaro-bure, grube swetry, szale, kurtki, czapki, kozaki i z dna szafy wyciągamy kolorowe sukienki, spódniczki, bluzki, baletki i trampki. Całkowicie odświeżamy naszą garderobę robiąc wiosenne porządki. Związku z tym postanowiłam przygotować dla was porcję inspiracji.



źródła: pinterest, wehearit

20 komentarzy:

  1. Mega! Też już wypatruję wiosny i na blogu zagościły wiosenne propozycje stylizacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne inspiracje, naprawdę czuć na nich wiosnę, której nie mogę się już doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać, aż będzie można ze spokojem ubierać się tak jak na tych inspiracjach :) Póki co pogoda nie rozpieszcza, nie u mnie - jednego dnia był śnieg, grad, deszcz a później słońce. Wszystkie cztery pory roku jednego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety u mnie powróciłam zima... Z utęsknieniem czekam na lato.
    Świetne inspiracje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne inspiracje, jak dobrze, że już wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje! Dzisiaj u mnie było ponad 15 stopni, więc oficjalnie mogę uznać, że to już wiosna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Kwiaty i sukienki przede wszystkim kojarzą się z wiosną :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: krata dla NIEGO, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosenne inspiracje! Kocham! < 3 Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już jak wiosennie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne inspiracje :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne inspiracje;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie żywe kwiaty w wazonie to teraz absolutny must have :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem na twoim blogu chyba pierwszy raz i bardzo mi si e tutaj podoba
    będę tutaj częściej wpadała, oby tak dalej
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń