12.4.15

BEAUTY NEWS

Szczerze, to na blogu rzadko pojawiają się posty związane z tematyką urodową. Co do kosmetyków, to nie mam mani kupowania wszystkich nowinek, jakie tylko pojawią się w drogerii. Zdecydowanie wolę pozostać przy swoich sprawdzonych produktach, choć nie zawsze trzymam się kurczowo tej reguły i raz na jakiś czas zmieniam produkt lub nawet kilka produktów. 


Z kolorówki całkowitą nowością jest paletka cieni marki Lovely i tusz do rzęs Wonderful Lashes Rimmel. Produktów jeszcze nie używałam, więc ciężko powiedzieć czy są godne polecenia. Natomiast szminkę i błyszczyk używam już od dłuższego czasu. Są bardzo dobre, szminka nie podkreśla suchych skórek i dość długo utrzymuje się na ustach. Dla błyszczyka dużym plusem jest to, że nie klei się na ustach.


Kosmetyki pielęgnacyjne w moim przypadku powinny bardzo dobrze nawilżać, być lekkie i pięknie pachnieć. Te kryteria stuprocentowo spełnia krem do rąk marki Cztery Pory Roku, więc nie ma się co dziwić, że od bardzo dawna jest moim ulubieńcem. Balsam do ciała ma konsystencję bardziej zbliżoną do masła, co mi trochę przeszkadza, ale cudowny zapach i poziom nawilżenia, przykrywają tą drobną wadę. Mgiełka ma za zadanie pięknie pachnieć i tak właśnie jest. Zapach jest delikatny i dość dobrze się utrzymuje.

8 komentarzy:

  1. ciekawi mnie ta paleta lovely, ma śliczne kolorki, trochę wzorowane na naked <3
    co do tuszu, chciałam go kupić bo wygląda fajnie, ale na youtube któraś z vloggerek ( chyba Karolina ze Stylizacji) mówiła, że nie poleca, ale może u każdego działać inaczej :) ogólnie super zakupy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten tusz, ale uważam, że daje zbyt delikatny efekt nawet przy kilku warstwach :( ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kremy Cztery Pory Roku! Miałam ten o zapachu wiśni i pachniał przepięknie:)

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam na początku zachwycona tymi cieniami z Lovely, ale jednak nie są one najlepiej napigmentowane :/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie widziałam tej paletki jeszcze ale zaciekawiła mnie ♥

    http://your-imaginatio-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj kupuję kosmetyki, bo ładnie pachną, a potem wychodzi, że to wcale nie taki fajny zakup. xd

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam masło do ciała z tej serii o zapachu jagodowej muffinki, ale szczerze mówiąc to za bardzo go nie lubię, strasznie ciężko się wchlania u mnie

    OdpowiedzUsuń