19.4.15

GRANATOWELOVE

Za oknem piękna pogoda, a ja niedzielę spędzam za biurkiem robiąc lekcje i spoglądam co chwilę w okno, bo aż się chce wyjść na spacer, rolki bądź rower. Pomiędzy pracą domową z angielskiego a nauką tematów z chemii, postanowiłam zrobić sobie krótką przerwę i coś dla was opublikować.
Ostatnio oszalałam na punkcie koloru granatowego. Spora cześć ubrań w mojej szafie jest właśnie w tym kolorze (nie licząc czerni i szarości). Złapałam się również na tym, że rozglądam się za dodatkami w odcieniach niebieskiego. W piątek zawitał do mnie kurier ze skromnym kartonikiem. Nowościami jakie znajdowały się w paczce są urocze oksfordki oraz portfel w kwiatowy wzór. Zdobyczami jestem zachwycona, ponieważ na żywo prezentują się znacznie lepiej niż na stronie internetowej.

 buty - stradivarius
portfel - stradivarius


3 komentarze:

  1. świetne buciki! szukam takich ale beżowych i białych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20.5.15

    Piękne buty i portfel również :)

    OdpowiedzUsuń