13.5.15

HAPPY BIRTHDAY!


Kilkanaście lat temu, dokładnie rankiem 13 maja 1998 roku na świat przyszła mała dziewczynka imieniem Aleksandra, która dziś kończy siedemnaście lat i która za chwilę pewnym krokiem wejdzie w dorosłość, będzie podejmować wiele decyzji oraz decydować o sobie. Choć jak na razie ta perspektywa ją przeraża, to wie, że sobie poradzi. Tak piszę tutaj o sobie. Bardzo dobrze pamiętam, że jeszcze nie tak dawno to było, jak pierwszy raz przekroczyłam próg szkoły podstawowej, a za miesiąc z małym haczykiem skończę pierwszą klasę szkoły średniej. Nie mogę uwierzyć, jak ten czas szybko minął.

18 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego :* ja siedemnaście we wrześniu kończę i przyznam, ze też boję się dorosłości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :) Dużo zdrówka, spełnienia marzeń i wiele uśmiechu!

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepszego :* czas mija zdecydowanie za szybko.. ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego dobrego :)
    paperlifex33.blogspot.com obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego ; **

    brunettevibes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w twoim wieku sama nie wierzę ze tak to zlecialo :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas jest nieubłagany-niestety! Ja też nad tym ubolewam :/
    W wolnym czasie zapraszam do mnie :
    http://anielkamysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń