3.5.15

MAY WEEKEND

Dokładnie zostało nam kilka godzin do zakończenia tegorocznej majówki. Jak wykorzystaliście ten czas? Mam nadzieję, że nie był zmarnowany na leniuchowanie w domu. Ja majowy weekend spędziłam aktywnie pod względem towarzyskim. W piętek razem ze znajomymi świętowaliśmy urodziny kumpeli podczas grilla, natomiast w sobotę była mała impreza i wypad z przyjaciółmi na wieś. A dziś, czyli w niedzielę czas spędziłam z rodziną, a także będąc w delegacji podczas obchodów z okazji uchwalenia Konstytucji 3 maja. Reprezentowałam moją szkołę składając kwiaty. Podsumowując, tegoroczną majówkę zaliczam do udanych pod względem towarzyskim, jak i pogodowym, ponieważ termometr pokazywał 21-23 stopnie. 
Zdjęcie na szybko w krótkich włosach, kilka dni temu pozbyłam się około 15cm włosów :)



7 komentarzy:

  1. Ja tą niedzielę również spędziłam z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w piątek niespodziewanie zadzwonił do mnie brat, że za pół godziny będzie po mnie z kolegą :D i jako, ze dopiero co dostał prawko to chciał się polansowac no i pojechaliśmy do innego miasta, na celowniku mieliśmy KFC, lecz zabłądziliśmy i wróciliśmy do nas i poszlismy na pizze, następnego dnia zakupy w galerii i McDonald, a dzisiaj grill Xd także, "zdrowo: XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli fajnie spędziłaś ten czas :) ja też spędziłam go aktywnie :) niedługo na Blogu zdjęcia i relacja :) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry post!
    zapraszam na mojego bloga
    http://natxxvxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle ciekawy blog , pełen inspiracji. Warto tutaj regularnie zaglądać ! Pozdrawiam Serdecznie.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to trochę popracowalam, troche poodpoczywalam. Tez kiedyś brałam czynny udział w takich repreentacjach :)

    OdpowiedzUsuń