22.5.15

MINIMALISTIC LOOK

Każda kobieta, a nawet dziewczyna minimum raz w tygodniu stojąc przed swoją szafą i szykując stylizację na dany dzień, wypowiada wszystkim bardzo dobrze znane zdanie "Nie mam się w co ubrać!". I co wtedy zrobić? Wybieramy rzeczy, które pierwsze znajdziemy pod ręką, ale niekoniecznie czujemy się w nich dobrze. Dlatego przygotowałam kilka przykładów, które być może ułatwią Wam zadanie jakim jest wybór dziennego look'u. Są w minimalistycznym stylu z ciekawym akcentem. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.





23 komentarze:

  1. Anonimowy22.5.15

    Stylizacja z sukienką najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja z różem to moje trafienie w dziesiątkę! Idealne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za komentarz ;)
    Widzę, że mamy podobny styl, wszystkie stylizacje są świetne! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 stylizacja genialna! :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie zestawy przypadły mi do gustu :) Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba ostatni zestaw najbardziej mi się podoba :)

    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi drugi zestaw najbardziej się spodobał! Bardzo w moim guście;)

    OdpowiedzUsuń
  8. łał cudowne zestawy :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 i 4 są najlepsze. Życzę wytrwałości i sukcesów w dalszym blogowaniu ;)


    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/05/genius.html zapraszam serdecznie na mój blog. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi się 2 i 4, ale ogólnie wszystkie zestawy są ładne:)

    Zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba- zaobserwuj:
    KLIK--> http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. minimalistyczne looki sa najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe stylizacje :)
    Pozdrawiam,
    www.ankyls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam słuchawki z pierwszego outfitu przez Audrey Kitching, strasznie mi się podobają!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne zestawy! Zakochalysmy się ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne stylizacje! Druga i ostatnia są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo czesto "nie mam w co sie ubrac"
    http://panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje za mily komentarz :) blog masz super! naprawde niezły, a zestawy ubrań sa idelane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie propozycje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń