8.5.15

MY WALL

Każdy z nas ma chyba swój ulubiony kąt w domu, gdzie spędza najwięcej czasu. Dla mnie takimi czterema ścianami jest właśnie mój pokój. To właśnie tam tworzę wszystkie posty na bloga, goszczę moich znajomych oraz uczę się. Właśnie w tym pomieszczeniu przychodzi mi do głowy bardzo dużo pomysłów. Jednym z wielu lubianych elementów w mojej sypialni jest pewna ściana. Wiszą na niej czarno-białe grafiki oprawione w ramki. Po części są one moją inspiracją w modzie, ale i nie tylko. Postawiłam na odcienie czerni i bieli, ponieważ moim zdaniem są to kolory ponadczasowe oraz nadają ciekawy charakter wykończeniowy.




10 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda!

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiam, A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  2. great :) have a nice weekend, kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie to wygląda :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ściana jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. baaaaaaaardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie wystroje ^^ świetne obrazki ;)

    OdpowiedzUsuń