4.6.15

OUTFIT OF THE DAY

Moja dzisiejsza stylizacja jest szybką, prostą i elegancką propozycją na większe wyjście w ciepłe dni. Podstawą tego outfitu jest oczywiście czarno - biała sukienka w serca z kołnierzykiem. Jest bardzo wygodna i dobrze wykonana. Dobrałam do niej małą, skórzaną torebkę, która świetnie współgra z sukienką. Buty - moje ulubione cieliste szpilki. Specjalnie wybrałam taki kolor, aby nie rzucały się w oczy. 
Zostawiam Was ze stylizacją, a ja lecę korzystać z pięknej pogody :)




19 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :)
    Sukienka jest przepiękna! Bardzo podoba mi się deseń oraz krój.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor szpilek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka!

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta sukienka !! :D

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedawno widziałam koszulkę w takie wzory. Ładna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit! Prześlicznie wyglądasz ♥

    Zajrzysz? :)
    jully-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie w tej sukience wyglądasz! Ma bardzo fajny modne wzór!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie; www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja ;)
    http://natlishiia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń