12.7.15

FIRST YEAR

Wracając nad ranem z wesela uświadomiłam sobie, że dziś blog obchodzi swoje pierwsze urodziny. Na szczęście na kilka dni przed tym wydarzeniem wszystko dokładnie zaplanowałam. I gdy ja zapewne teraz śpię, Wy, drodzy czytelnicy czytacie tego posta.
Dzięki mojej stronie przeżyłam wiele cudownych chwil, wiele osób wspierało mnie w tym co robię oraz motywowało w trudnych momentach do dalszej pracy. Prowadzenie Ocean of Feelings zmieniło mnie trochę jako człowieka, przede wszystkim mój charakter uległ zmianie na dobre. Stałam się osobą bardziej zorganizowaną i odpowiedzialną.

17 komentarzy:

  1. w takim razie Życzę dalszych zapałów i energii do pisania bloga oraz powiększającego sie grona czytelników ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje oraz wszystkiego najlepszego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia i dużo motywacji przy tworzeniu kolejnych postów!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje , życzę Ci dalszej produktywnej działalności ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w dalszej drodze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym blogowaniu, ważne by nigdy nie tracić motywacji i wiary w siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely post, happy Friday! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Co pozostaje mi do napisania? Oby tak dalej i życzę kolejnych sukcesów!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia. Blog jest przepiękny.

    mojapasj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się blog <3
    U mnie nowy post,serdecznie zapraszam ! :)
    Jeżeli blog Ci się spodoba zaobserwuj a zrobię to samo :)
    Mój blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze, że blog przyniósł pozytywne zmiany! :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  15. Wytrwałości w dalszym prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń