8.7.15

WEEKENDOWY WYJAZD

Już pewnie w poprzednim poście przeczytaliście, że wybrałam się na weekendowy wyjazd na morze, a dokładnie do Świnoujścia. Jest to moje ukochane nadmorskie miasto i odwiedzam je co roku chociaż na weekend. Tym razem gościłam tutaj cztery dni. Przyjechałam złapać trochę letniej opalenizny, ale również by spędzić czas z rodziną. Pogoda wspaniała, momentami było nawet zbyt gorąco. Pomimo upałów, czas spędzałam aktywnie. Byłam rowerem w Ahlbecku, spacerowałam oraz biegałam po całym mieście. Niestety już wróciłam i czekam na kolejną wizytę w tym pięknym mieście. Zostawiam Was z małą fotorelacją. Buziaki!








1 komentarz:

  1. Ja byłam kiedyś w Trójmieście i bardzo chętnie wybrałabym się ponownie nad nasze polskie morze. Jednak najlepszą porą jest chyba czerwiec, jeśli chodzi o pogodę.

    OdpowiedzUsuń