15.8.15

TRAVEL ESSENTIALS

Hi! Właśnie jestem w trakcie pakowania mojej walizki na wyjazd, który jest już jutro! Stwierdziłam, że skoro mam już większość przygotowane, to nie zaszkodzi zrobić kilka zdjęć i pokazać część rzeczy. Jeżeli jesteście ciekawi co znajduje się w mojej walizce i torbie podręcznej to zapraszam do czytania.
Pierwszą rzeczą, o której nie mogę zapomnieć to telefon z ładowarką (chyba oczywiste). Słuchawki i książki albo magazyn dla umilenia podróży. Okulary przeciwsłoneczne, aparat, kapelusz, notes, poduszka to kolejne niezbędniki każdej podróży. Następnie kosmetyczka podręczna i właściwa oraz walizka ubrań i kilka par butów. Tak prezentuje się moja lista w skrócie :)




7 komentarzy:

  1. Udanej podróży! :)
    Śliczny masz strój!

    OdpowiedzUsuń
  2. coś do czytania jest dla mnie obowiązkowe podczas podróży :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  3. moja lista zazwyczaj wygląda podobnie ;)
    śliczny strój ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukienka :>
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam się pakować :) Podrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe pozycje książkowe. Poza tym, piękna sukienka oraz bikini :))

    OdpowiedzUsuń