22.9.15

NEW BAG & T-SHIRT

Co roku w sezonie jesienno - zimowym mam problem ze znalezieniem idealnej czarnej torebki, ponieważ musi spełniać kilka kryteriów. Przede wszystkim musi być sztywna, mieć doczepiany długi pasek, być pojemna i uniwersalna, abym mogła wykorzystać ją na co dzień i na wyjście. Na szczęście tej jesieni poszukiwania nie trwały zbyt długo. Drugą moją ciekawą zdobyczą jest biała, klasyczna bluzka z rękawem do łokcie. Moją uwagę szczególnie przykuł napis, który brzmi "Shopping is the new hobby". Kupiłam ją bez zastanowienia, ponieważ stwierdziłam, że t-shirtów nigdy za wiele. 

torebka -  Brytyjka.pl
bluzka - priv



10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna koszulka. Biały zwykły t-shirt zawsze jest modny i na czasie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://worldbymyy.blogspot.com/2015/09/blackletterbag.html
    Również zapraszam na moją stronkę na fb https://www.facebook.com/Worldbymy-224158167735513/timeline/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta torba oraz koszulka :)

    Zapraszam - tutaj mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak, wszystko to co powinno być w każdej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna koszulka oraz zegarek :) Torebka także przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna koszulka oraz zegarek :) Torebka także przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się koszulka. Będzie pasować do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna torba, szukam podobnej :) kliknęłam xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka bardzo ladna:) i co do t-shirtow to sie zgadzam :D

    Pozdrawiam,
    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń