5.9.15

PERFECT PLAN FOR THE WEEKEND

Pierwszy weekend września planuję spędzić aktywnie, ze względu na piękną pogodę. Sobota, czyli dzisiaj, wyjazd na wieś, ognisko w gronie najbliższej rodziny, przejażdżki bryczką, spacery po lesie i gra w badmintona. Z kolei jutro mam zamiar wybrać się na przejażdżkę rowerową, a popołudniu lub wieczorem usiądę do nowych pozycji w mojej biblioteczce "Pudełko z przepisami" bądź "Klub kąpielowy angielskich dam". Obydwie wychaczyłam na wyprzedaży w sklepie internetowym wydawnictwa Znak. Zapowiadają się ciekawie, no i mają śliczne okładki.


























A wy jak planujecie spędzić ten weekend ?

7 komentarzy:

  1. ja praktycznie całą sobotę przespałam, zazdroszczę pięknej pogody, u mnie niestety deszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie weekend bardzo podobnie. Dziś grill, przeglądanie gazet i książki, a jutro prawdopodobnie zabieram się za pracę zaliczeniową i pisanie długaśnych wpisów na bloga. :D
    Miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo chętnie pojechałabym na ognisko *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. też chciałam spędzić ten weekend aktywnie, ale deszcz pokrzyżował mi plany :(
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemny post :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna poduszka :) Za niedługo nie nadążę nad Twoimi propozycjami książkowymi ;)

    OdpowiedzUsuń