20.10.15

ACCESORIES

Na dworze zagościł chłód i deszcz już na dobre, więc aby nie zaprzyjaźnić się z przeziębieniem, musimy się dobrze chronić. Wielki szal niczym koc to totalny must have na sezon jesień zima. W kratę, z frędzlami, w przeróżnych kolorach, jakie tylko sobie można wymarzyć. Sklepy mają bogaty asortyment, wystarczy się tylko dobrze rozejrzeć. Natomiast czapka, zwłaszcza z futrzanym pomponem, to świetny dodatek, który potrafi ciekawie ożywić stylizację. Ja już w pierwsze łupy się zaopatrzyłam i na pewno na nich się nie skończy.

szal - outlet
czapka - no name



7 komentarzy:

  1. Jak co roku na jesien krata jest modna :)
    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesienią takie akcesoria dodatkowo umilają tą porę roku, a gdy są praktyczne, to już całkowicie super :) Pozdrawiam, Its Dahlia

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w wielkich szalikach w kratę. Uwielbiam takie "koce" :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety mnie przeziębienie dopadło... I nie pomogły grube szale. A mam podobny do Twojego, więc uważaj na przeziębienie ;) heh, pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń