11.2.16

PROPOZYCJE NA WIOSNĘ

Pogoda jaka aktualnie panuje za oknem sprzyja rozmyślaniu o wiosennych ubraniach i akcesoriach, a w szczególności o tej pięknej porze roku. Ja powoli rozglądam się za nowościami, które być może pojawią się w mojej szafie. Także dzisiaj podzielę się z Wami rzeczami, które wpadły mi w oko i będą idealne na nadchodzący sezon.
Jedną z rzeczy jakiej potrzebuję jest jasna, pojemna torebka. Z racji tego, że jestem miłośniczką czerni, granatu i szarości, to tylko w tych kolorach posiadam torebki. Do tego przydadzą mi się szpilki i/lub baleriny w kolorze popielatym. W tych drugich chodzę bardzo często, z kolei szpilki przydadzą się na nadchodzące imprezy. Jako uzupełnienie całości świetnie sprawdzi się zegarek na bransolecie w męskim stylu koniecznie z dużą tarczą. Z ubrań natomiast potrzebuję lekkiej,pikowanej kurtki w kolorze błękitnym albo pudrowego różu, aby rozjaśnić moje stylizacje. I rzecz ostatnia elegancka sukienka. Jeszcze nie wiem w jakim kolorze :) To tyle jeśli chodzi o moje must have na wiosnę. A w czegoś poszukujecie ?






















4 komentarze:

  1. Nie moge się doczekać wiosny!;)
    super blog ;)
    zapraszam do siebie i do obserwacji. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię wiosnę, ale jeszcze bardziej lubię lato i to na nie czekam, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz szablon! Wiosna to moja ulubiona pora roku!
    Zapraszam do mnie na małe rozdanie:) Pomożesz mi w klikaniu? *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię wiosnę, może dlatego, że się w tą porę roku urodziłam? haha.
    A jeśli chodzi o moje ubrania które muszę zdobyć na wiosnę, to koszulowa sukienka, balerinki oraz czarna pojemna torba :)
    Zapraszam do mnie! :))

    http://klaudiaklutkowskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń