29.6.16

ZMIANY

Po kilku długich miesiącach nieobecności tutaj, zebrałam się do napisania posta. Nagle to takie dziwnie i w sumie nie wiem co mam pisać. Zastanawiam się nad regularnym dodawaniem postów, chociaż nie wiem czy warto powracać do czegoś co się porzuciło i kontynuować to. Brakuje mi tego nie ukrywam. Jak na razie zaczęłam od zmian jakimi są inna nazwa i nowy szablon. Podobna kolorystyka, ale układ inny. Mam nadzieję, że to skłoni mnie do częstszego zaglądania tutaj ;) Zostawiam was z bardzo optymistycznym, letnim kolażem i być może do zobaczenia niedługo.


2 komentarze:

  1. Dobrze, że wróciłaś, czekam na następne posty :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, minimalistyczny szablon :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń